Keszeg, AnnaKiss, Nikolett2020-04-272020-04-272020-04-26http://hdl.handle.net/2437/284951Mesterszakos dolgozatomban Magyarország legnépszerűbb divatbloggereit vizsgálom. Ehhez kapcsolódva foglalkozom az új média részvételi kultúrájával, illetve azzal, hogy mit jelent ma sztárnak lenni a közösségi médiában. Saját kutatásomban nyolc véleményvezér tevékenységét vizsgálom három héten keresztül az Instagram felületén. Többek között megfigyeltem a követők számának alakulását, a posztok gyakoriságát, tartalmát, rendszerét. Fontosnak tartom társadalomtudományi szempontból foglalkozni a témával, ugyanis jelenleg az Instagram az egyik legnépszerűbb fotómegosztó alkalmazás, s az aktív felhasználók száma folyamatosan növekszik. A közösségi média felületek nem csak marketing és gazdasági szempontból érdekesek, hanem társadalmi korrajzként is szolgálnak. Az új média kutatások kapcsán képet kapunk a fiatal generációkról, a tartalomfogyasztási szokásaikról, érdekeltségükről és különböző társadalmi témákhoz való viszonyulásukról.73huközösségi médiaInstagramúj médiadivatbloggertartalomgyártássztárkutatásMagyar divatbloggerek az InstagramonDEENK Témalista::Társadalomtudományok