Fehér, AndrásFülöp, Fanni Gréta2024-06-182024-06-182024https://hdl.handle.net/2437/373420A kutatásom célja a hazai könnyűzeneipar, ezen belül is a rockzene hazai színterének bemutatása gazdasági szempontból. Szekunder kutatásom részeként a könnyűzeneipar piacának általános bemutatására fókuszáltam, illetve a szektorra jellemző marketing eszközrendszerek és szemléletmódok megismerésére került a hangsúly. Primer kutatások keretein belül a kínálati oldal bemutatásának érdekében interjúkat folytattam 3 hazai rockzenekar illetékeseivel, illetve a fogyasztói oldal megismeréséhez egy kérdőíven keresztül gyűjtöttem adatokat az AWS zenekart hallgató egyének megkeresésével. A kutatások során képet alkottam a rockzene szereplőinek marketinges eszköztáráról, lehetőségeiről és a piac sajátosságai okozta kihívásokról, illetve a fogyasztók néhány a műfajra jellemző szokásairól és preferenciáiról.64hukönnyűzeneiparmarketingHazai könnyűzeneipar marketing eszköztárának vizsgálata, különös tekintettel a rockzenéreThe observation of the Hungarian popular music industry and its marketing tools with special attention to rock musicKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.