Szabóné Pataky, EszterZelizi, Petra2013-04-062013-04-0620132013-04-06http://hdl.handle.net/2437/163713Szakdolgozatom központi témája a vállalati kommunikáció volt. Kutató munkám során célul tűztem ki, hogy feltárjam annak lényegi elemeit, s gyakorlati példán keresztül alátámasszam azt. Az alapfogalomtól kiindulva bemutattam a főbb területeket. Röviden kifejtettem az integrált kommunikáció, az image, arculat és a márka meghatározását. A központi téma feldolgozásához a HUNGEXPO Vásár és Reklám Zrt. szolgált alapul.PR kampányom a rendelkezésre álló költségkeret szűkösségét figyelembe véve készült. Javaslataimat közvetítettem a Hungexpo felé is. Bízom benne a pozitív végkifejlet nem marad el.78humarketingkommunikációMarketingkommunikáció a Hungexpo Vásár és Reklám Zrt-nélDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing