Bácsné Bába, ÉvaDobi, Bernadett2018-05-042018-05-042018-04-26http://hdl.handle.net/2437/251136Magyarország kormánya célul tűzte ki, hogy hazánk sportoló nemzetté váljon. Ennek egyik eredménye, hogy a 2012/2013-as tanévtől kezdve minden általános és középiskola számára kötelezővé vált a mindennapos testnevelés gyakorlata. Célom, hogy átfogó képet kapjak a mindennapos testnevelés megítéléséről, annak pozitív és negatív hatásait feltárjam, kiemelten a diákokra fókuszálva. A vizsgálat helyszíne a Balmazújvárosi Általános Iskola Bocskai István Tagintézménye. Kutatásom során vizsgálom a gyerekek mozgásos tevékenységre irányuló szokásait, valamint azt is, hogy a mindennapos testnevelés által hogyan alakul énképük és közérzetük, hogyan élik meg a testnevelés órákat. Ha beigazolódik, hogy pozitív vonzatai vannak, akkor társadalmi érdekké válik annak fenntartása. Fontos hatása lehet mind gazdasági, mind társadalmi szempontból és hosszú távon eredményeként elérhető a sportoló nemzet státusz is.66humindennapos testneveléstestnevelésáltalános iskolasportegészségtudatosságA mindennapos testnevelés implementációja a balmazújvárosi Bocskai István TagintézménybenThe implementation of daily physical education in the Bocskai István Primary school in BalmazújvárosDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány