Kormosné dr. Koch, KrisztinaBerke, Lilla2011-11-022011-11-022011-10-072011-11-02http://hdl.handle.net/2437/117027Szakdolgozatom bemutatja a kulturális turizmus, azon belül a fesztiválturizmus megnövekedett szerepét. A Campus Fesztivál példáján keresztül igazolom a könnyűzenei fesztiválok létjogosultságát és fontosságát. A Campus Fesztiválra vonatkozóan megvizsgáltam a látogatók demográfiai összetételét, a látogatók motivációit és a fesztivál alatti költekezési szokásokat. Az előbb említett jellemzők vizsgálatát a megfelelő marketing módszerrel készítettem, melynek során szekunder és primer adatgyűjtésre is sor került. Az eredményeket szövegesen és ábrákkal is szemléltettem. A célkitűzéseimnek megfelelően állítottam fel az ideális következtetéseket és javaslatokat.48 oldalhukulturális turizmusfesztiválokCampus Fesztiválkönnyűzenei fesztiválokA Campus Fesztivál, mint kulturális turisztikai termék keresleti jellemzőiAnalysing demand for Campus Fest, as a cultural touristic productturizmus