Mihály, TamásTősér, Levente2023-05-102023-05-102023-05-09https://hdl.handle.net/2437/352576Záródolgozatom témájának a Campus Hotel marketing tevékenységének vizsgálatát választottam. Mivel a Hotel online marketing tevékenységet folytat, így a dolgozatom során az online marketing eszközöket mutattam be, illetve a Campus Hotel által használt módszereket példák segítségével. A kutatás megerősítette azt a tényt, hogy a szállodáknak a mai világban kiemelten fontos, hogy az online térben is jelen legyenek, mivel a leendő potenciális vendégek egyre nagyobb arányban használják az internetet a nyaralás vagy egy üzleti út megtervezésekor, szálláshelyek böngészésére és foglalásra. Emellett az internetes marketing módszerek lehetővé teszik a hotelek számára, hogy kommunikáljanak a vendégeikkel, személyre szabott ajánlatokat tegyenek és erősítsék a kapcsolatot a vevőkkel. Az eredmények alapján megállapítható, hogy az online marketing eszközök a szállodai alkalmazásban hatékonyan működnek és fontos szereppel bírnak az üzleti siker elérésében.26hucampushoteldebrecenmarketinghotelonlinemarketingA Campus Hotel marketing tevékenységének bemutatásaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing