Fehér, AndrásSzabó, Renáta Szilvia2022-10-242022-10-242022-10-23https://hdl.handle.net/2437/338020A dolgozatban a közösségi média szerepét vizsgáltam a szervezetek munkaerő-ellátási folyamatának tükrében. Kíváncsi voltam, hogy a különböző platformok milyen mértékben játszanak szerepet a munkavállalás és a munkaerő választás tekintetében. Mennyire változtatta meg a toborzás-kiválasztás-beillesztés folyamatát a közösségi média, ezen belül a Facebook, Instagram és a LinkedIn megjelenése és térnyerése. Az egyének, mint munkavállalók, mennyire tartják fontosnak potenciális jelentkezőként, hogy ezeken a platformokon minél jobb színben tüntessék fel magukat leendő munkáltatójuk előtt. A cégek, vállalatok, kihasználják-e ezeket a közösségi felületek adta lehetőséget a megfelelő munkaerő kiválasztásakor.71humunkaerő-ellátásközösségi médiaA közösségi média szerepe a munkaerő-ellátásbanThe Role of Social Media in Recruitment, Selection and PlacementDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment