Fazekas, AttilaBéni, Roland2024-06-232024-06-232024-05-02https://hdl.handle.net/2437/374580A szakdolgozatom egy gesztusvezérelt játékprogram elkészítéséről szól. A dolgozat fő célja, a különböző számítástudományi technológiák együttes felhasználása volt. Egy olyan játékot lehet a kézjeleinkkel irányítani, amiben egy 2D-s háttéren megjelenő ellenfeleket kell adott időn belül minél többször eltalálni. A célzást a mutató ujjunkkal, a lövést és töltést a mutató és hüvelykujjainkkal lehet irányítani. A szakdolgozat bemutatja az ehhez tartozó elméleti, és történelmi hátteret is. Ezen felül részletes betekintést tesz a fejlesztés folyamatába is.41huGesztusvezérelt játékprogramGesztusvezérelt FPSInformatika::SzámítógéptudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.