Laoues-Czimbalmos , NóraBak, Annamária2025-06-112025-06-112025https://hdl.handle.net/2437/391180A dolgozat célja, hogy feltárja, milyen lehetőségek állnak rendelkezésre az SNI tanulók sporttehetség-gondozására a különböző típusú köznevelési intézményekben, különös tekintettel az egységes gyógypedagógiai módszertani intézményekre (EGYMI) és a többségi iskolákra. Vizsgálja, hogy az intézményvezetők milyen szerepet töltenek be a tehetséggondozás támogatásában, milyen infrastrukturális és szakmai háttér áll rendelkezésre, valamint milyen kihívásokkal szembesülnek a pedagógusok és a tanulók a sportolási lehetőségek biztosítása során.49husporttehetségSNIA sporttehetség-gondozás helyzete a köznevelési intézményekben, különös tekintettel a sajátos nevelési igényű tanulók lehetőségeire és támogatásáraNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.