Szilágyi, BarnabásNagy, Tiborné2019-04-102019-04-102019-04-09http://hdl.handle.net/2437/265241A gyermekek kommunikációs problémával érkeznek az óvodába, többségük beszédhibás, beszédük nehezen érthető, sok szülő az óvodától várja a beszéd beindulását. A megkésett beszédfejlődés okai többek között az ingerszegény környezet, a beszédhelyzetek hiánya,a rossz beszédminta. Az óvodapedagógusok gyakori meséléssel verseléssel, különböző differenciálási módokkal igyekeznek segíteni a gyermekek helyes beszédének a kialakulását. A mai kor gyerekeinek sajnos ritkán mesélnek, a telefonos- számítógépes játékok, továbbá a televíziózás köti le a figyelmüket. A szülőkkel való minőségi idő, amit beszélgetéssel töltenek feledésbe merült.50hudifferenciálásanyanyelvi nevelésmegkésett beszédfejlődésbeszédzavaróvodai nevelésA fejlesztés differenciálás lehetőségei verssel mesévelDEENK Témalista::Neveléstudomány