Sebestyén, AttilaKincses, Zoltán2021-04-082021-04-082021-03-31http://hdl.handle.net/2437/305353Kutatásomban néhány példán keresztül mutatom be a videojátékipar és marketing szoros kapcsolatát. A vizsgált időintervallumot a 2000-es évektől napjainkig (2021) állítottam fel. Többek között górcső alá veszem a játékok és stúdiók átalakulását, adott játék franchise-ok vizsgálatával pedig különböző témákkal szemléltetve elemzem a különböző stúdiók marketing stratégiáit. Továbbá kitérek a freemium marketing modell videojáték kontextusba való beépüléséről. A marketing események, kampányok és projektek társadalmi hatásairól pedig egy fókuszcsoportos kutatást végeztem a témám célközönségén belül.46humarketingvideojáték-marketingmarketing-iparA videojáték-ipar marketingstratégiai és mediális változásai a 2000-es évektől napjainkigDEENK Témalista::Társadalomtudományok