Szakály, ZoltánKrüzsely, Dávid2014-11-282014-11-282014-11-28http://hdl.handle.net/2437/201664Diplomadolgozatomban a palackozott ásványvizekkel kapcsolatos fogyasztói szokásokat vizsgálom. Legfőbb célkitűzésem a kínálati oldal véleményének feltárása és a fogyasztói döntéshozás folyamatának elemzése mellett megismerni a hazai ásványvíz fogyasztási szokásokat. A célkitűzésekhez kapcsolódó feladatok közzé tartozik a magyar ásványvíz piac helyzetének vizsgálata és a vásárlók ásványvízzel kapcsolatos jelenlegi meglátásának teljes feltérképezése is. Kutatásaimat magyar fogyasztók körében végztem, tehát a kapott eredményeim és következtetéseim is főleg rájuk vonatkoznak.69huásványvízvízásványvíz fogyasztásfogyasztói attitűdökFogyasztói attitűdök az ásványvizek piacánConsumer attitudes in the mineral waters’ marketDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing