Földi, KataBankó, Klaudia2020-10-292020-10-292020-10-26http://hdl.handle.net/2437/297795Egészséges életmód és az egészségtudatosság összefüggését kutatom a sporttal. Önálló kutatásom a fogyasztói magatartás vizsgálata a diétás/light termékek esetében, milyen attitűdökkel rendelkeznek a fogyasztók hazánkban. Étkezési és vásárlási szokásokat vizsgálom. Élelmiszervásárláson belül a népszerű diétás termékeket gyártó és forgalmazó márka a Szafi és az Update termékei esetében. Azért választottam ezt a két márkát, mert hazánkban ezek a legelterjedtebb diétás termékeket gyártó és forgalmazó cégek.66huEgészségfogyasztói magatartásegészségtudatosságEgészség, mint „hívószó” a fogyasztói magatartás vizsgálatábanHealth as a „callword” in the evaluating analyzis of consumer behaviorDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing