Balsa-Budai, NikolettGyarmati, Csilla2021-10-202021-10-202021-10http://hdl.handle.net/2437/323091A szakdolgozatom célja, hogy bemutassa az online marketing népszerűségét, melynek alkalmazása egyre elterjedtebbé vált, köszönhetően a felgyorsult digitalizációnak. Dolgozatomban bemutatásra kerültek a legnépszerűbb online marketing eszközök, melyeknek vizsgáltam előnyeit és hátrányait az offline marketinggel szemben. Szakirodalmi áttekintésben a szükséges fogalmakat és elemzéseket, szakirodalmi könyvekkel, folyóiratokkal, valamint internetes hivatkozások segítségével támasztottam alá. Primer kutatásom alkalmával pedig bemutattam a szakértői interjú részleteit, továbbá az online kérdőív eredményei is kiértékelésre kerültek. Dolgozatomban három hipotézist is megfogalmaztam, melyeknek eredményit megvizsgáltam.57huonline marketingonline marketingeszközökAz online marketing térhódításának bemutatása a XXI. században egy hazai márkán keresztülDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány