Bíró, HenriettaNagy, Roland2022-05-062022-05-062022-05-05http://hdl.handle.net/2437/332473Záródolgozatom alapját egy adatbázis bővítésének céljából létrehozott kérdőíves nyereményjáték kiértékelése adja, amit a Gulyás Tüzép Facebook oldalán indítottunk. Továbbiakban ki fogok térni a Tüzépen használt offline megjelenő hirdetésekre, illetve az arculati elemekre, hogy miként szólítjuk meg és ösztönözzük a vásárlókat arra, hogy a Gulyás Tüzép áruházát válasszák. Részletesen kitérek azokra a marketingkommunikációs eszközökre, amit a GSV Kft. használ. Következtetéseket vonok le és a dolgozat végén javaslatokat teszek arról, hogy miként tudna a cég minél hatékonyabban hirdetni, valamint felmérni a vásárlói igényeket.24 oldalhumarketingkérdőívonlinekutatásAdatbázis bővítés céljából készített online kérdőíves kutatásDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing