Gál, TímeaNyakas, Erzsébet Tünde2017-11-022017-11-022017-10-09http://hdl.handle.net/2437/245097Dolgozatom legfőbb célja egy vállalat új, hulladékgazdálkodási stratégiai irányának bemutatása volt. Az Agro Marketing ’95 Kft. alapvetően teljesen más vonalat képviselt, azonban a téma iránti nyitottsága, a vezetőség környezettudatossága motiválta abban, hogy új stratégiáját kialakítsa. A kutatási célom az volt, hogy szemléltessem a vállalat terveit, a projekt fő célkitűzéseit, misszióját és vízióját, illetve bizonyítani azt, hogy a hazai piacon amellett, hogy szükség van ezen típusú vállalatra, az Agro Marketing ’95 Kft. versenyképessége és tőkeerőssége által hosszú távú stratégiai irányvonalat is ki tud alakítani ezen az új területen.71huújrahasznosításPET palackhulladékgazdálkodásA pet palackok újrahasznosításának folyamata és működtetése egy új vállalat stratégiáján keresztülThe process and operation of a new pet recycling company’s strategyDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány