Blaskó, BeátaCsirmaz, ÉvaFróna, Zsanett2012-10-292012-10-2920122012-10-29http://hdl.handle.net/2437/145853Szakdolgozatomban a debreceni Aquaticum Mediterrán Élményfürdő vendégeinek igényeit és elégedettségét vizsgáltam. A primer kutatás papír alapú kérdőívekkel, személyesen zajlott. A kérdőívben többek között a vendégek által igénybe vett szolgáltatások minőségének, az alkalmazottak segítőkészségének és a komplexum tisztaságának értékelésére kérdeztem rá. Az kutatás során 105 darab kérdőívet gyűjtöttem össze. Az adatgyűjtést követően a válaszok értékelésére került sor, majd az így észrevehető hiányosságok kiküszöbölésére tettem javaslatot.47huegészségturizmusfogyasztói elégedettségturisztikai trendekFogyasztói elégedettség és igények vizsgálata a Debreceni Aquaticum Mediterrán Élményfürdő vendégei körébenDEENK Témalista::Közgazdaságtudományno_restriction