Halász, Gábor JózsefFazakas, Nikolett2024-02-012024-02-012023-11-13https://hdl.handle.net/2437/365955Dolgozatom témája a sokoban nevű, japán eredetű fejtörő játék. A sokoban egy olyan logikai játék, melyben a játékosnak dobozokat kell egyenként a helyükre tologatnia egy labirintuson belül. A dolgozat tartalmazza mind a játékprogram elkészítését, mind egy kezdetleges pályamegoldó mesterséges intelligencia megvalósítását. A pályamegoldó program A* keresést használ a megfelelő lépéssorozatok megtalálása érdekében. A sokoban játékprogram és a hozzá tartozó mesterséges intelligencia a Unity nevű játékmotoron belül készült el. A dolgozat által szerettem volna kicsit betekintést nyerni a mesterséges intelligencia fejlesztésének világába.38hulogikai játékmesterséges intelligenciasokobanA sokoban nevű fejtörő játék megvalósítása Unity-benDEENK Témalista::InformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.