Gergely, ÉvaKáposztási, Zsanett2025-06-192025-06-192025-04-30https://hdl.handle.net/2437/393411Napjainkban a munkáltatói márkaépítés egyre nagyobb figyelmet kap a vállalatok humán erőforrás stratégiájában, hiszen a tehetséges munkaerő megszerzése és megtartása jelentős versenyelőnyt jelent a munkaerőpiacon. A munkáltatói márka nem csupán a külső megítélés formálásáról szól, hanem a vállalati kultúra, értékek és a dolgozói élmény hiteles és átgondolt közvetítéséről is. Diplomadolgozatomban a magyarországi EPAM Systems Kft. employer branding gyakorlatát vizsgáltam. A dolgozatban nemzetközi és hazai szakirodalmi forrásokra támaszkodva mutattam be a munkáltatói márka fogalmát, célrendszerét, eszköztárát, valamint a külső és belső márkaépítés összefüggéseit. A kutatás gyakorlati részében esettanulmány keretében elemeztem az EPAM Magyarország munkáltatói márkáját, majd félig strukturált interjúk segítségével mélyítettem el a vizsgálatot olyan szervezeti szereplők bevonásával, akik aktívan részt vesznek a márka alakításában. A kutatás célja az volt, hogy a feltárt gyakorlatok és visszajelzések alapján átfogó képet adjak a vállalat employer branding tevékenységéről és javaslatokat fogalmazzak meg annak további fejlesztésére.65huemployer brandingmunkáltatói márkaMunkáltatói márkaépítés az EPAM Systems Kft.-nélEmployer Branding at EPAM Systems Ltd.KözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.