Pinczésné Palásthy, IldikóSzakályné Szilágyi, Magdolna2016-04-282016-04-282016-04-28http://hdl.handle.net/2437/225892Dolgozatomban először általában a pedagógus szakmáról, a pedagógusokkal szembeni elvárásokról írtam, majd a gyakorlatvezetést a mentor aspektusából vizsgáltam.Kutatásomban arra kerestem a választ, hogy a környezetemben lévő tanítók és tanárok milyen empátia szinttel rendelkeznek.A másik célom volt, hogy megnézzem a tanítási gyakorlatokban részt vevő pedagógusok pozitív vagy negatív élményeket társítanak a gyakorlatvezetéshez. Kíváncsi voltam, hogy a tanítók és tanárok a hallgató munkáját objektíven látják-e a gyakorlatvezetés során, illetve még az is foglalkoztatott, hogy a gyakorlatvezetők, mentorok tartanak-e önvizsgálatot a mentori munkájuk során és végén. Mindezekre hipotéziseket állítottam fel, melyeket a vizsgálatok eredményének tükrében ellenőriztem.41hupedagógus személyiségementor és mentorálásempátiavizsgálatEmberi és szakmai feszültségek a gyakorlatvezetésbenDEENK Témalista::Neveléstudomány