Oláh, SzabolcsGáva, Laura2023-04-142023-04-142023-04-14https://hdl.handle.net/2437/349603Dolgozatom szakmai üzenete abban áll, hogy példa értékűnek mutassam be a Nativus márka felépítését az értékplatform miatt, amelyre települt. Az értékplatform és a ráépülő márka közötti viszony bemutatása egyszersmind kirajzolja a dolgozatom módszertanát és szerkezetét is: ahhoz, hogy bemutathassam a márkát végig kell mennem az értékplatform tényezőin is. Erre a bázisra építve logikusan a márkaesszencia és a márkakommunikáció közötti összefüggéseket is bemutatja a dolgozatom. Szakdolgozatomban feltárom a Nativus márka fejlesztésének, építésének, piacra bevezetésének, arculat- és imázs építésének szakaszait, lehetőségeit és feladatait.53humarketingarculatmárkatermészetélelmiszerimázsA Nativus arculata és imázsépítésének lehetőségeiDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.