Gál, TímeaNyiscsák, Péter2014-10-312014-10-312014-10-31http://hdl.handle.net/2437/199609Szakdolgozatom a vállalatok társadalmi felelősségvállalásának (CSR) fogyasztói tudatra való hatásairól szól. Tartalmazza a CSR különböző definícióit. Bemutatja a CSR rövid történetét az EU-ban. Ismerteti a CSR magyarországi terjedését és jelenlegi helyzetét. A dolgozatban szereplő kutatás azt vizsgálja, hogy a magyar fogyasztók hogyan reagálnak a vállalatok felelős, vagy éppen felelőtlen tevékenységére. Megvizsgálja a kérdést, hogy a magyar fogyasztók hajlandóak-e többet fizetni egy olyan vállalat termékeiért, amely igyekszik a társadalom számára hasznos tevékenységet végezni.47huNevezd meg! 2.5 MagyarországCSRVállalatok Társadalmi felelősségvállalásaA vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztó magatartásáraThe Corporate Social Responsibility effect of the consumer behaviorDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány