Szabó, GyulaBujdosó, Tiborné2018-04-062018-04-062018-04-06http://hdl.handle.net/2437/249184Az intézmény fennállásának a tizenöt éve alatt volt lehetőségem részt venni partnerként, láttam, és részese voltam az intézményben végbement változásoknak, fejlődéseknek, innovációknak, pályázatoknak. Három évvel ezelőtt az óvodai intézményegység létrehozásakor jelentős szerepet vállaltam a szakmai munkában, majd az akkor két csoportos óvoda egyik óvodapedagógusa, gyermekvédelmi felelőse, és fejlesztőpedagógusa lettem. Mindezek miatt kompetensnek érzem magam arra, hogy hitelesen bemutassam a Huszár Gál Gimnázium, Általános Iskola, Alapfokú Művészeti Iskola és Óvoda intézményt, kapcsolatrendszerét, és fejlődésének irányait.A dolgozatom megírását a következő gondolatmenet alapján készítettem el: • az intézmény kapcsolatrendszere jelentőségének bemutatása, • saját tapasztalatok, tanulságok megismertetése, • a fejlődés lehetőségének keresése.60 oldalhupartnerkapcsolatneveléskülső kapcsolatokbelső kapcsolatokAz intézményem kapcsolatrendszere és fejlődésének irányaiDEENK Témalista::Neveléstudomány