Mondok, AnitaSimonyi-Gál, Krisztina2022-05-042022-05-042022-05-03http://hdl.handle.net/2437/332241Témaválasztásom a digitális turizmusra, azon belül is az online szállásértékesítés témakörére esett, mert tanulmányaimnál,valamint szállodai értékesítési munkatárs megnevezésű munkakörömnél fogva fontosnak tartom a folyamatos fejlődés és az új trendek megjelenésének figyelemmel követését. A technológia fejlődése megállíthatatlan, így az erre alapozott turisztikai szektor új korszakát éljük. Ehhez igazodva a turisták köreiben új vásárlási szokások alakultak ki. A kívánt piaci szegmens eléréséhez több értékesítési csatorna vezet, melyek tanulmányozása dolgozatom szerves részét képezik. Záródolgozatom példájaként a Hajdúszoboszlón található Hotel Hőforrás, mint volt gyakorlati- és jelenlegi munkahelyem szolgál, így a város és a szálloda is bemutatásra kerül. A dolgozatom témája a Hotel Hőforrás vonatkozásában is elemzésre került.29hudigitális tuizmusértékesítési csatornákonline értékesítésOnline szállásértékesítésDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány