Szakály, ZoltánNagy, Krisztina2016-11-072016-11-072016-10-28http://hdl.handle.net/2437/231761Dolgozatomban a borfogyasztási és vásárlási szokásokat vizsgáltam, online kérdőíves felmérés formájában, továbbá a bor értékesítésével kapcsolatos marketing lehetőségeket ismertettem. A kérdőíves felmérésem fő célja felmérni, hogy mely értékesítési csatornákat részesítik előnyben a hazai borfogyasztók, mennyit hajlandók a vásárlók borokra költeni, milyen alkalmakra vásárolnak leginkább illetve mennyire lojálisak hazai borainkhoz. A vizsgálatom során különböző diagramok segítségével értékeltem az eredményeket.49 oldalhuborfogyasztásborvásárlásbormarketingBorvásárlási és fogyasztási szokások vizsgálata a hazai piacon- a bormarketing lehetőségeiInvestigation wine purchasing and cunsumption habits in domestic market- the opportunities of wine marketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány