Popovics, PéterTóth, Miklós2015-06-012015-06-012015http://hdl.handle.net/2437/213813Dolgozatomban bemutattam, hogy az autópiac hogyan alakult az 1980-as évektől egészen napjainkig, milyen új és használt autó vásárlási szokások voltak a jellemzőek a fogyasztókra. Ezek után kitértem különböző marketingstratégiákra, hogy mégis mi alapján választanak fogyasztói piacot az autógyártók vagy éppen mi alapján dolgoznak ki marketingtervet egy bizonyos piac lefedésére. Kitértem a marketing mixre is, hogy ott milyen szerepek és milyen döntések befolyásolják az új autópiac alakulását. Rávilágítottam arra az embereket, hogy racionálisabb egy fiatalabb használtautót megvásárolni mint egy vadonatújat.66huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországfogyasztóitartalomműszakimagatartásFogyasztói magatartás az új és használtautó piaconCostumer behavior on the used and new car marketDEENK Témalista::Társadalomtudományok