Szeghalmy, SzilviaGila, Attila Zoltán2022-04-212022-04-212022-04-20http://hdl.handle.net/2437/331065A szakdolgozat témája a játékos oktatóprogram fejlesztése. Az állatok növekvő kihalási rátája és az állatkertek munkájának fontossága adta a játék ötletét. Ez az Unreal Engine játékfejlesztő szoftver (egyben GameEngine) segítségével valósult meg. A játék témája egy állatkert, melyben kalandozva megismerhetjük az állatok életét. Ezt később játékos módon kérdezzük vissza. A szakdolgozatban kifejtésre kerül a játékosítás oktatási módszer alapja és hasznossága. Egy fejezet szól a videójátékok történetéről és oktatási jelentőségükről.40huJátékos oktatóprogramUnreal Engineoktatási módszerAz Unreal Engine adta lehetőségek kihasználása, egy játékos oktatóprogramhozDEENK Témalista::InformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.