Fenyő, ImreVrancsik-Haramura , Anna2025-06-112025-06-112025-04-07https://hdl.handle.net/2437/391154A szakdolgozat óvodáskorú gyermekek képernyő előtt töltött idejével foglalkozik. Az elméleti részben olvasható történelmi áttekintés, majd pozitívumok, negatívumok a digitális eszközhasználattal kapcsolatban, és megoldások ezzel kapcsolatban. A kutatás részben óvodáskorú gyermekek szüleit kérdeztük arról, hogy gyermekük mennyi időt tölt képernyő előtt. Látható összehasonlítás a szülők és gyermekeik médiafogyasztásával kapcsolatban. Továbbá, hogy milyen eszközöket, platfromokat használ a ma gyermeke, milyen minőségben.39huképernyőidő, óvodáskorú gyermekek, média, televízió, digitális eszközhasználatGyermekek képernyő előtt töltött ideje - különös tekintettel mesenézési szokásaikraNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.