Terjék, LászlóStiegelmayer, Hanna2024-06-182024-06-182024-05-08https://hdl.handle.net/2437/373303A szakdolgozat bevezetőjében célul tűztem ki a hajdúszoboszlói Hotel Silver**** értékesítési és marketingtevékenységének elemzését, különös figyelemmel a közösségi médiacsatornák használatára. Az elemzéshez a 7P modellt alkalmaztam, amely által bemutattam a hotel marketingtevékenységében alkalmazott termék, ár, hely, promóció, emberek, folyamatok és fizikai bizonyítékok elemeket. Továbbá SWOT-elemzést végeztem, hogy azonosítsam a fejlesztési lehetőségeket. Összefoglalva, javasoltam a Hotel Silver**** közösségi médiajelenlétének erősítését, különösen az Instagram és TikTok platformokon, és a posztok minőségének javítását. Ennek megvalósításához fontos a humán erőforrások fejlesztése és a személyzet képzése. A továbbiakban a szálloda számára lehetőséget láttam a naprakész online információk biztosításában a vendégek számára a honlapján az ideiglenesen nem elérhető vagy megváltozott szolgáltatásokról.23huÉrtékesítés7P modellMarketingtevékenységÉrtékesítés és marketingtevékenység a Hotel Silver szálloda működésébenKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.