Bai, AttilaTutor , Eszter2022-10-272022-10-272022-10-23https://hdl.handle.net/2437/338459Szakdolgozatom témája a fenntarthatóság, és azon belül a környezettudatos turizmus. Mivel a világgazdaság 10%-a turisztikával kapcsolatos, ezért ez a rész is jelentősen számít a fenntarthatóság segítésében. A marketing felelőssége a megfelelő fogyasztói szokások kialakításában, és az emberek értékrendjének helyes irányba való terelése. Alternatív megoldások a szükséges energia megújuló forrásból való elállítására. A feltérképezett fogyasztási szokások alapján eljutva az egyén szemléletének módosítására, az új irányzatok (LOHAS) megismertetésére vonatkoznak. Arra keresem a választ, hogy látszólagos egyetértés ellenére, miért nem tud kialakulni egy hatékony és fenntartható életvitel.69hufenntarthatóságturizmusmarketingA fenntartható turizmus marketingjének vizsgálata magyarországi fogyasztók körébenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing