Kerepeszki, RóbetForisek, PéterMiku, János2013-06-032013-06-032013-05-172013-06-03http://hdl.handle.net/2437/169914A szakdolgozatom szakmódszertani jellegű. Azt kívánom bemutatni, hogy a különböző digitális eszközöket, tartalmakat, módszereket hogyan lehet sikeresen hasznosítani a középiskolai történelem oktatásában. Mindezt egy adott korszak, a Kádár-rendszer történetének tanításának példáján kívánom bemutatni. Úgy gondolom, hogy a korszak kiválóan alkalmas arra, hogy ezen új eszközök és módszerek felhasználásával történjen az új ismeretek feldolgozása. A vizuális bemutatás sikeresen hozzájárulhat ahhoz, hogy a diákok mélyebben elsajátítsák a történelmi ismereteket. Dolgozatomban kitérek arra is, hogy milyen problémák merülhetnek fel a korszak oktatásával kapcsolatban. Továbbá arra is, hogy milyen ideáli körülmények szükségesek ezen új eszközök alkalmazásához.40huEducationNemzeti Alap Tanterv (2013)kerettantervhelyi tantervprojektor alkalmazása a történelem óránKádár-rendszer oktatásának problematikáiprezentáció és interaktív tábla a történelem óránprezentációs óra a gyakorlatbanKádár-korszak felvételeinek alkalmazásaKádár-rendszer az interneteninteraktív történelemóraKádár-rendszer fényképeinek bemutatásaforrásközpontú és tevékenységközpontú történelemHungarian Socialist Workers' PartyKádár’s regimeInteractive whiteboardA Kádár-rendszer digitális szemléltető eszközeiDEENK Témalista::NeveléstudományDEENK Témalista::Neveléstudomány