Árváné Ványi, GeorginaTóth, Károly2014-10-312014-10-312014-10-30http://hdl.handle.net/2437/199622A dolgozat egy vendéglátóipari egység kialakításával kapcsolatos menedzsment feladatok elméleti alapjait tárgyalja. Marketing és vállalatirányítási szempontok alapján, értékeli a külső és belső környezetet. Szegmentálja a piacot. Célpiacot választ és pozicionálja magát a versenytársakkal szemben. Elemzi a vállalkozási stratégiákat, és kiválasztja a legmegfelelőbbet.80huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországszolgáltatásmarketingstratégia kialakításmarketingmixmarketingÁzsiai étterem üzletpolitikájának és szolgáltatásmarketing stratégiájának megalapozása és kalakításaEstablishing and developing the busniess policy and service marketing strategy of an Asian restaurantDEENK Témalista::Közgazdaságtudományrestricted