Hlavacska, AndrásTuef, Balázs2024-07-082024-07-082024https://hdl.handle.net/2437/375380A videójátékok az elmúlt 30 évben egyre nagyobb népszerűségre tettek szert. Céljuknak már nemcsak a szórakoztatást tekintették, hanem a különböző mentális problémák, traumák bemutatását, elemzését is. Olyan kapaszkodókat képesek létrehozni, amely sok ember számára az életben maradást jelenti. A Layers of Fear nevű játék is egy ilyen személyt tekint fő karakterének: egy olyan festő, akinek egy traumatikus élmény teljesen megváltoztatja az életét. A záródolgozat során arra a kérdésre keresem a választ, hogy a videójáték, mint médium, hogyan próbálja bemutatni egy mentálisan zavart ember elméjét, miért cselekszik úgy, ahogy, és nekem, min játékosnak, milyen interakciókat ajánl fel, hogy jobban megértsem a karaktert.21 oldalhuvideójátékmentális zavaroktraumáknegatívInteraktív impressziókA mentális betegségek és a traumák bemutatása és feldolgozása a Layers of Fear (2023) című videójátékbanPszichológia::SzemélyiségpszichológiaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.