Fodor, PéterDorogi, László2015-04-142015-04-142015-04-14http://hdl.handle.net/2437/2092232014-ben az amerikai Nemzeti Futball Ligának egyes elemzők szerint hosszú fennállása legnagyobb krízisével kellett szembenéznie. A Ray Rice-botrány kirobbanása annyira váratlanul érte az NFL vezetőit, hogy nem reagáltak megfelelően a kialakult problémára és rossz döntések sorozatát hozták. A liga nem megfelelő kríziskommunikációja következtében annak imázsa és reputációja csorbát szenvedett a nyilvánosság és közvélemény szemében. A dolgozat célja, hogy megvizsgálja, melyek voltak azok a kulcspontok, ahol az NFL és vezetője Roger Goodell rossz döntéseket hozott, és az, hogy mi állhat ezeknek a döntéseknek a hátterében, továbbá az, hogy ez krízis milyen hatást gyakorolt a liga további működésére.20hukríziskommunikációreputációmenedzsmentamerikai futballAz NFL kríziskommunikációja - A Ray Rice-botrányDEENK Témalista::Társadalomtudományok