Bölcskei, AndrásBaráth, Ferencné2007-02-142007-02-1420032007-02-14http://hdl.handle.net/2437/1108Dolgozatomban az 5 középiskolában folyó informatika oktatást vizsgáltam. A szignifikáns különbségek ellenére is az a tendencia a középiskolákban, hogy az informatika megkapja megfelelő helyét a tanórák rendjében. Mindenhol igyekeznek valamilyen kimenetet is biztosítani, amely egyrészt vonzó a beiskolázásnál, másrészt megadja a tantárgy rangját. Sikerül lassan háttérbe szorítani azt a nézetet, hogy a informatika tanárnak könnyű dolga van, a gép mindent megold helyette. Azoknak a tanár kollégáinknak, aki igényelték, tartottunk számítógép használói tanfolyamot. Próbáltuk elérni, hogy munkájuk során használják a számítógépet. Rávilágítottunk, hogy milyen ésszerű dolog, ha a feladatlapokat számítógépen készítik el és azt elmentve a következő tanévben is használni tudják. Felhívtuk a figyelmüket az Internet használatára. Minden tantárgy esetében vannak olyan anyagok fent a hálón, amelyekkel színesíteni, érdekesebbé lehet tenni az órát.41206842 bytesapplication/pdfhuinformatika az oktatásbanoktatóprogramokInternetAz Internet és az IRC veszélyeiAz informatikai iskola alkalmazásaDEENK Témalista::Informatikaip