Páskuné Kiss, JuditKiss, Dorottya Erna2024-05-292024-05-292024-04-13https://hdl.handle.net/2437/370551Dolgozatom célja, hogy kísérletet tegyek annak bemutatására, hogy az egyetemi képzésben, az elméletben megszerzett tudást hogyan lehet a gyakorlatba átültetni, segítő szakemberként felhasználni. Az esettanulmányban bemutatott fiú a kamaszkorból fakadó normatív krízisek mellett egy nehéz élethelyzettel, a szülei válásával, illetve annak minden következményével is meg kellett, hogy küzdjön. A segítő beszélgetések során a rendszerszemléletet folyamatosan szem előtt tartva igyekeztem feltárni a fiatalember problémáit, nehézségeit, ugyanakkor hangsúlyozni lehetőségeit, erőforrásait.33hukamaszkorparentifikációmeghasadt lojalitásrendszerszemléletű megközelítés"Magamra pakolom a mindenséget"Esettanulmány egy parentifikált kamaszrólPszichológiaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.