Hevessy, Gábor BalázsGyörgy, Noémi2020-10-272020-10-272020-10-26http://hdl.handle.net/2437/297423Dolgozatom Magyarország turisztikai imázsával, valamint Tokaj-Hegyalja imázsfejlesztésével foglalkozik. A szakirodalmi áttekintés részben próbálok egy összefüggő képet adni magáról az imázsról, annak elemeiről, az MTÜ tevékenységéről, a turisztikai régióink kiemelt aspektusairól, valamint a választott térség fejlesztési lehetőségeiről, erősségeiről vagy akár gyengeségeiről. Kérdőívemet hipotéziseimmel összhangban hoztam létre. Olyan kérdésekre keresem a választ, hogy vajon a kitöltők milyen utazási desztinációkat preferálnak, belföld vagy külföld számukra-e a vonzóbb és miért. Szerettem volna megtudni mennyire fontos számukra az imázs, és,hogy a reklámok mennyire tudják befolyásolni őket utazási döntéseik során. Megvizsgáltam mik azok a tényezők amelyek maradásra tudják bírni a turistákat, valamint egy népszerűségi sorrendre is kíváncsi voltam hazánk régióival kapcsolatban. Dolgozatomban próbálok egy átfogó képet adni a választott témáról.61huimázsTokaj-Hegyaljaimázsfejlesztésturisztikai régiókMagyarország turisztikai régióinak imázsa és Tokaj-Hegyalja imázsfejlesztéseThe image of the tourism regions of Hungary, and the image development of Tokaj-HegyaljaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány