Csapó, ZsoltRacsmány, Donát Péter2011-10-282011-10-2820112011-10-28http://hdl.handle.net/2437/116455Dolgozatom első részében a debreceni sportlétesítmények ezredfordulós helyzetét értékelem, vizsgálva műszaki állapotukat és a bennük rejlő hasznosítási lehetőségeket. Mivel a célom a debreceni önkormányzat sportcélú nagyberuházásainak vizsgálata és azok szerepe a városmarketingben, a második részben részletesen vizsgálom az ezredfordulótól napjainkig tartó sportcélú nagyberuházásokat. Vizsgálatomban igyekszem választ találni azokra a kérdésekre, hogy miért fontosak a beruházások, milyen forrásból valósulnak meg, vagy mely megvalósult beruházás tekinthető sikeresnek és milyen szerepe van a városmarketingben.53huvárosmarketingönkormányzatDebrecenberuházássportAz önkormányzati sportcélú nagyberuházások szerepe a debreceni városmarketingbenThe role of the municipal big investments in the city marketing of DebrecenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketingno_restriction