Kiss, MariettaSzilagyi, Zoltan2016-04-262016-04-262016-04-25http://hdl.handle.net/2437/225550Diplomadolgozatomban a magyar orvostechnikai piacon alkalmazható értékesítési technikákat vizsgálom négy, az orvostechnikai piacon értékesítőként dolgozó szakértő bevonásával. A beszerzési folyamatok komplexitásának vizsgálata mellett elsősorban a beszerzési központok szerkezetét és motivációit mutatja be. Másodszor, az orvostechnikai cégek által használt marketingkommunikációs mix legfontosabb elemeit, melyen belül a személyes eladás van előtérbe helyezve. Mindemellett a kereskedelmi képviselők szerepébe nyújt betekintést a vállalatok és a beszerző szervezetek között.64huértékesítési technikákértékesítési folyamatokorvostechnikai piacÉrtékesítési technikák elméleti és gyakorlati alkalmazása a magyar orvostechnikai piaconApplying Sales Techniques in Theory and Practice on the Hungarian Medical Device MarketDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány