Szűcs, Róbert SándorKovács, Orsolya2020-10-292020-10-292020-10-25http://hdl.handle.net/2437/297808Ebben a szakdolgozatban először is azt mutatom be, hogy mely tényezők hatnak az etnocentrikus érzelmek kialakulására. Hatással van rá például a globalizáció, lokalizásció, vásárlási magatartást befolyásoló tényezők, országeredet-imázs stb. Ezután szó lesz arról, hogy mi is az a fogyasztói etnocentrizmus: mi a fogalma, a különböző szerzők hogyan vélekednek róla. Az etnocentrikus magatartás jellemzői után rátérek röviden az FMCG piacról, a termékeiről valamint a jellemzőiről. Majd saját kutatásomat mutatom be. Az összefoglalás előtt pedig következtetéseket vonok le a kutatási eredményekből,valamint javaslatot teszek, hogy hogyan kelthető fel még több emberben az etnocentrikus érzelmek.83 oldalhuFMCG piacetnocentrizmusFogyasztói etnocentrizmus az FMCG piaconConsumer ethnocentrism on the FMCG marketDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány