Kun, AndrásKincses, Antónia2012-10-262012-10-2620122012-10-26http://hdl.handle.net/2437/135099Az Atomki egy nemzetközileg ismert és elismert, világszínvonalon teljesítő intézet, amelyet azzal a céllal alapítottak, hogy a tudósok atommag kutatásokat végezzenek magas színvonalon. Az atommagkutatás kiszolgálására létrejött infrastruktúra ma már odáig fejlődött, hogy az intézet képes szolgáltatásokat nyújtani külső cégeknek. A szolgáltatás értékesítése attól függ, hogy a cégek ismerik-e az intézetet, illetve mennyire képesek és hajlandóak K+F-re költeni. Az intézet több marketingkommunikációs eszközt is alkalmaz, a dolgozat ezek bemutatásával foglalkozik.45huAtomkiszolgáltatásmarketingSzolgáltatásmarketing az Atommagkutató IntézetbenDEENK Témalista::KözgazdaságtudományDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing