Mező, KatalinTóth, Andrea Katalin2020-04-242020-04-242020-04-24http://hdl.handle.net/2437/284649A dolgozat első részében a veszélyeztetettségről, a hátrányos helyzetről és a részképességzavarról értekeztünk. A második részben dokumentumokat elemeztünk és interjúkat dolgoztunk fel, melyeket evangélikus hitoktatásban részt vevő hittanosokkal készítettünk. Legfontosabb megállapításaink: a) tanítványaink hajlandóak kultúrájuk kincseit a keresztény értékekhez közelíteni; b) a tanult magatartásformák megőrződnek emlékezetükben még akkor is, ha visszatérnek környezetükbe és c) Jézus személyét magatartási modellként is tanítványaink elé lehet állítani.38huhalmozottan hátrányos helyzetrészképességzavarcigánymisszióHátrányos helyzetű, tanulási problémákkal küzdő roma gyermekek az evangélikus hitoktatásbanDEENK Témalista::Neveléstudomány