Csipkés, MargitMáté, Imre2016-05-202016-05-202016-04-28http://hdl.handle.net/2437/227783A szakdolgozatom témája a hajdúszoboszlói Mirage étterem. A dolgozatom szakirodalmi részében kitérek a turizmus és vendéglátás szerepére, majd bemutatom a Mirage éttermet a marketing mix elemeinek használatával. A vendégelégedettség méréséhez, a leggyakrabban használt primer kutatás alkalmaztam, a kérdőíves megkérdezést. A vendégelégedettség felmérése hozzásegített a változó vendégigények megismeréséhez. A kérdőívemet feldolgoztam, majd kiértékeltem és javaslatokat fogalmaztam meg, hogy milyen lehetőségek vannak, amelyek segítenek a vendégforgalom növekedésében. Továbbiakban megvizsgáltam a vendégforgalmon alakulását a 2012-es évtől kezdve, egészen 2015-ig bezárólag.55huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországvendégelégedettségmérésétteremvendéglátásgasztronómiaA vendégelégedettség mérése a hajdúszoboszlói Mirage étterembeThe survey of guest satisfaction in the Mirage restaurant in HajdúszoboszlóDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány