Szakács, AttilaMuzsik, Kristóf2024-06-182024-06-182024-04-23https://hdl.handle.net/2437/373403Szakolgozatomban egy új termék értékesítését vizsgálom Magyarország ipari szektorában. Először is bemutatom Magyarország iparának főbb jellemzőit, hogy az elmúlt pár évtizedben hova fejlődött, majd bemutatom az egyes hátráltató tényezőket, amelyek a jelenlegi helyzetébe és egy mély gazdasági válságba sodorták. Bemutatom egy új termék bevezetésének a folyamatát. Majd a vállalatunk által fejlesztett automatizált ipari terméket mutatom be, valamint a piacra dobásának tervét. Hipotéziseimet a téma speciális jellege miatt vezetői interjúk segítségével igyekeztem vizsgálni és következtetéseket levonni.55huÉrtékesítésGazdaságMarketingÚj termék értékesítése Magyarország ipari szektorábanKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.