Rábai, DávidKonkoly , Vivien Angéla2025-06-112025-06-112025-04-11https://hdl.handle.net/2437/391465Dolgozatomban utánajárok, hogyan tudjuk megfogalmazni a játékot magát, és milyen tulajdonságokkal bír. Végigvezettem, hogy a játékfejlődés milyen kapcsolatban áll a játékfajtákkal csecsemőkortól egészen az óvodáskor végéig, illetve megvizsgálom, hogy a történelem során a játéknak milyen szerepet szántak az óvodai életben. Kísérletet teszek annak megfogalmazására, hogy mit nevezünk szabadjátéknak, mi az ismérve a reflektív, gyermekhez irányított játékpedagógiának, továbbá hogy milyen játéktámogató dimenziókat tudunk megvizsgálni ahhoz, hogy minőségi szabadjátékot biztosítsunk a gyermekek számára. Végül szó esik arról, hogy a játék és más tevékenységek miként aránylanak egymáshoz az óvodai napirendben.60hujátékpedagógiaóvodai napirendszabad játéktámogatásA játék szerepe, minősége, milyensége a gyermek életébenThe role, quality, and nature of play in a child's lifeNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.