Revákné Markóczi, IbolyaFehér, Virág2018-05-042018-05-042018-05-03http://hdl.handle.net/2437/251075Kutatásunkban arra vállalkoztunk, hogy a Revákné (2013) által kifejlesztett ön- és társértékelő mérőeszközzel megvizsgáljuk egy hazai gimnáziumban, 9. évfolyamos tanulók által végzett egyéves tanórán kívüli természettudományos projekt hatását a tanulók személyiségfejlődésére. Vizsgálatunkban egy általam összeállított önértékelő programot is bemutatok. Mértük a projekt hatását a mérőeszköz segítségével az önértékelő tréning előtt és után is. A tréning hatását a tanulói ön- és társértékelés egybevetésével igazoltuk. Egy olyan módszert mutatunk be, ahol nem azon van a hangsúly, hogy a tanulók pozitívabban vagy negatívabban ítélik meg egymás munkáját és fejlődését egy önértékelő tréning után, hanem azon, hogy önértékelésük reálisabb, avagy sem.41huprojektmódszerhatásvizsgálattanulói ön- és társértékelésEgy természettudományos projekt hatásvizsgálata tanulói ön- és társértékelésselDEENK Témalista::Biológiai tudományokDEENK Témalista::Neveléstudomány