Gál, TímeaGaramvölgyi, Zsófia2023-12-182023-12-182023-10-23https://hdl.handle.net/2437/363678Szakdolgozatom témájának a hazai fogyasztói igények felmérését választottam két konkrét üzlet - a Douglas és a Notino - példáján keresztül. Többek között bemutatom a kereskedelemet, a szépségipart, a reklámpszichológiát, a fogyasztói magatartásokat és a két vizsgált üzletet általánosságban, valamint az online kereskedelemre is kitérek, ennek előnyeit és hátrányait is ismertetem. Kvantitatív kutatómunkát végeztem kérdőív formájában, amelynek eredményét részletezem dolgozatomban. Igyekeztem összefüsségeket keresni a hazai lakosság és a szépségipari termékek vásárlása során felmerülő fogyasztói preferenciák között. A kapott eredmények alapján következtetéseket vontam le és felvetettem néhány javaslatot. Úgy gondolom, hogy nem nagyon találkozunk szépségipari témájú hazai felméréssel, így szeretném ezt az ismereti kört bővíteni.67huszépségiparfogyasztói igényekmarketingHazai fogyasztói igények felmérése a szépségiparban - a Douglas és a Notino példáján keresztülAssessment of Hungarian consumer needs in the beauty industry - through the example of Douglas and NotinoDEENK Témalista::KözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.