Kontor, EnikőMolnár, Marcell2023-12-182023-12-182023-10-24https://hdl.handle.net/2437/363742Szakdolgozatom célja az volt, hogy bemutassam, hogyan változtatta meg a koronavírus a fogyasztók online vásárlási szokásait. Szekunder kutatásomban bemutattam az online fogyasztói magatartás lépéseit, az online vásárlási szokások változását, illetve a termékkategóriák változására is kitértem. Ezen kívül bemutattam még az online kiskereskedelmi vállalatok növekedését is. Primer kutatásként a kérdőíves megkérdezést választottam. Megfogalmaztam 3 hipotézist, amit elfogadtam vagy elutasítottam. A primer kutatásom részletesen bemutatja, hogy a válaszadók online vásárlási szokásait hogyan változtatta meg a koronavírus.50hue-kereskedelemonline vásárláskoronavírusCOVID-19Online vásárlási szokások változása a COVID-19 hatásáraChanging in online shopping habits because of COVID-19DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.