Sánta, JánosUjszegi, Vivien2022-04-252022-04-252022-04-21http://hdl.handle.net/2437/331541Diplomamunkám többek között a célból írtam, hogy átfogó képet kapjak a szponzoráció megjelenéséről az elektronikus sportok világában. Alapvető kérdésem az volt, hogy miként jelenik meg a szponzoráció az e-sportban, milyen típusú szponzorok jelennek meg, illetve ezek milyen hatással vannak a teljes ágazatra. Kutatásomat interjúk segítségével végeztem el, amelyek elkészítésekor elsődleges szempont volt, hogy a piac különböző szereplőinek álláspontját is megismerjem az elektronikus sportot érintő szponzorációval kapcsolatban. Mindemellett egy esettanulmányt is készítettem, amely során felmérem a szponzorációs lehetőségeket egy adott játékban, egy kiválasztott csapatnál, egy eseményen, és egy létesítménynél.61hue-sport, szponzorációSzponzoráció az e-sportbanSponsorship in eSportsDEENK Témalista::Sporttudomány