Héder-Rima, MáriaLegoza, Fruzsina2021-04-222021-04-222021-04-21http://hdl.handle.net/2437/306756A munkavállalói élmény, mint humán erőforrás funkció, nemzetközi szinten nagy szerepet játszik a multinacionális szervezetek életében, azonban hazánkban is egyre inkább ismertté kezd válni. Diplomadolgozatom során a munkavállalói élmény hatásának vizsgálatát végeztem el egy debreceni multinacionális cégnél, a kékgalléros munkavállalók körében. A dolgozatom kutatási célja közé tartozik elsősorban az, hogy milyen módszerekkel és hogyan törekednek a szervezet humán erőforrás szakemberei, a munkavállalói élmények kialakítására. Kutatási kérdéseim közé tartozik, hogy a munkaélmény, mint módszer, hogyan hat a munkavállalói elégedettségre, mint fogalom mit jelent a vizsgált vállalatnál dolgozó humán erőforrás szakemberek számára, egyéni vagy az anyavállalat mintájára kidolgozott élmény stratégia jellemző-e, illetve, hogy milyen eszközökkel és módszerekkel biztosítják a munkavállalói élményt. A kvalitatív és kvantitatív kutatási módszerek eredményei alapján több aspektusból is látható az a fajta szervezeti stratégia, amely a munkavállalók pozitív élményeit kívánja erősíteni a mindennapok során. Előtérbe kerülnek mind a pozitívan működő élmény tervezetek, mind pedig a pandémiás időszak okozta nehézségek, illetve fejlesztendő javaslatok is.66humunkavállalói véleményhumán erőforráskékgallérosMunkavállalói élmény hatásának vizsgálata egy debreceni multinacionális cégnélExamining the impact of employee experience at a multinational company in DebrecenDEENK Témalista::Társadalomtudományok